Kochani! Przesyłam kolejne propozycje aktywności logorytmicznej:
Nagranie piosenki - https://drive.google.com/open?id=1C7jaSUA7ILB-g71rs9jDbmlUhQ528t-d
Zachęcam do stworzenia własnych instrumentów…
Krokodylu nasz
Co w ogonie masz?
Mam tam grzechoteczkę.
Grzechoczę troszeczkę
Szu, szu, szu, szu, szu
Szu, szu, szu, szu, szu
Szu, szu, szu,szu,szu
Szu,szu, szu!
Krokodylu nasz, co w ogonie masz?
Mam tam mały dzwonek, w sam raz na ogonek!
Dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, dzyń
Dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, dzyń
Dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, dzyń
Dzyń, dzyń, dzyń
Krokodylu nasz, co w ogonie masz?
Ja mam tam pałeczkę, postukam troszeczkę!
Puk, puk, puk, puk, puk
Puk, puk, puk, puk, puk
Puk, puk, puk, puk, puk
Puk, puk, puk
2.Nowa piosenka – Bal na łące https://www.youtube.com/watch?v=VL-IW-Xy0Jo
BAL NA ŁĄCE słowa i muzyka. T.Wójcik
to na łące nad rzeczką
świerszcze stroją skrzypeczki
do wiosennej poleczki.
grube bąki śpiewają,
myszki tańczą poleczkę,
sapią przy tym troszeczkę.
nie chcą tańczyć tej polki
i czekają na walca,
aby tańczyć na palcach.
Teraz już wiecie skąd pomysł na tę piosenkę J Weźcie do ręki jakieś patyczki, kredki, drewniane łyżki i do dzieła! Na pewno pamiętacie, jak graliśmy! Uważajcie na siebie.
Do zobaczenia! Ślę wiosenne całusy J
Pani Agata Januszko
“Wiedzę możemy zdobywać od innych,
ale mądrości musimy nauczyć się sami”
72-100 Goleniów
Kilińskiego 11