1. Poproś Rodzica, aby przeczytał Ci tekst ,,Wiosna, wiosna'' w podręczniku , s.46, 47. Odpowiedz ustnie na pytania:
-Dlaczego wiosna sprawia Hani tyle radości?
-Co popsuło doskonały nastrój Hani?
-Jak zachowywała się dziewczynka i co sądziła o koleżance Henia?
-Czym Barbara zaskoczyła Hanię?
-Dlaczego Henio zmienił swoje zachowanie w stosunku do koleżanek?
2. Porozmawiaj z Rodzicem lub Opiekunem na temat ,,Jak dbać o przyjaźń?''
-Co sądzisz o przyjaźni Hani i Henia?
-Jak myślisz, czy Hania i Barbara mogą się zaprzyjaźnić? Dlaczego?
-Czy mogą się przyjaźnić wszyscy troje jednocześnie? Dlaczego?
-Jak myślisz, ilu można mieć przyjaciół?
-Jakimi cechami powinien charakteryzować się dobry przyjaciel?
-Co można zrobić , aby przyjaciel nie czuł się porzucony, gdy zaprzyjaźniamy się z nową osobą?
-Co oznacza wzajemne zaufanie w przyjaźni?
-W jaki sposób można umocnić przyjaźń?
3. Wykonaj w ćwiczeniach z.1, 2, 3, s.40 oraz 4, 6, 7 , s.41
4. Przeczytaj w podręczniku na s. 124 powtórzenie o obliczeniach zegarowych. Wykonaj ustnie z.1, 2, s.124. Poćwicz w ćwiczeniach - wykonaj z.2, 3, 4, 5 , s.24 oraz 7, s.25. Dla chętnych - z.1, s.24 oraz 6, 8, 9, s.25
5. Posłuchaj piosenki ,,Wesoły żeglarz''. Naucz się słów piosenki na pamięć - ćwiczenia s.104. Pośpiewaj.
“Wiedzę możemy zdobywać od innych,
ale mądrości musimy nauczyć się sami”
72-100 Goleniów
Kilińskiego 11